joi, 4 aprilie 2013

Lumina din ochii metaforei - Temneanu Alexandra Miriam


  
Lumea e o metafora folosită de prea multe ori într-o poezie.
Iar eu parcă aș fi  una cu ochi verzi,
ce stă cu tăcerea lipită de fereastră.
Privesc doar apusul violet,
cum își face drum prin umbra gândului meu.
Seara lumina e un magnet al fulgilor cu gust de ceață.
Stă ascunsă după colțul străzii,
ca un uragan ce se teme de el însuși.
Mi-e teamă să o zic…
Cred  îi este frică doar că ar putea fi înlocuită.

(Temneanu Alexandra Miriam - cl. a IV-a D - 10 ani)

3 comentarii:

Temneanu Naomi spunea...

Alis mi-a placut foarete mult aceasta poezie si mi-a mai placut si foarte mult expresiile pe care le-ai folosi si sper sa te faci o poeta

Vrincean Lorena spunea...

Bravo Alis esti o poeta de la 11 ani
si sper sa fi in continoare! Si Alis eu vreau adresa ta de messenger ca nu vreu sa pierd prietenia dintre noi! Saluta toti copii din clasa din partea mea!

Temneanu Alis spunea...

Lorena,adresa mea este: alys.marko